Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Slagerij Pouw. Meer weten? Ontdek meer
che
10 jun 2026 om 15:25
Had saus erop verwacht aangezien dat wel op de fotos stond toen ik het broodje koos dus dat viel me aardig tegen en vindt het jammer dat dat overkomen is maar voor de rest smaakte het broodje en het vlees goed
elaine
8 jun 2026 om 11:53
helaas heb geen spek op mijn burger gekregen wel voor betaald
Marc
28 mei 2026 om 12:38
altijd goed en vers
sebastiaan
23 mei 2026 om 10:47
Altijd top nooit problemen
Tyrone
21 mei 2026 om 13:58
heerlijke Broodjes!! Met nadruk op Philly CheeseSteak!!!
Marina
20 mei 2026 om 10:58
Hamburger met extra's besteld, o.a. gebakken Rosbief als een extra. Mijn hamburger had geen Hamburger erop, alleen veel gebakken Rosbief. Dus ik heb betaald voor een Hamburger met extra's maar heb een broodje gebakken Rosbief ontvangen. Vind ik wel zonde.
Sophie
19 mei 2026 om 13:23
Broodjes zijn altijd lekker. De bestelling daarentegen kwam 45 min te laat
Vania
17 mei 2026 om 9:44
ik bestel vaak bij hun. Altijd vers en erg lekker
Marc
11 mei 2026 om 14:56
goede broodjes goed ruim belegd snel geleverd
Floor
8 mei 2026 om 13:14
Meer dan een uur moeten wachten op het eten